首頁 / 生活服務 / 美食餐廳
廣告編號# A267045
正宗印度菜尖沙咀 首選Woodlands (https://www.woodlandshk.com)


張貼於: 2020年7月27日(星期一) 13:34
更新於: 2020年9月23日(星期三) 07:28
到期日: 2021年 1月23日(星期六) 12:34

講起正宗印度菜,你會霖起咩?咖喱?飛餅?印度菜最出名緊係素食啦!要知道印度素食者比全世界食素嘅人仲要多,今日我地就嚟試試呢個位於尖沙咀嘅正宗印度菜餐廳,有興趣嘅朋友就跟住我一起去搵食喇! Woodlands係香港首家印度素食餐廳,1981年創立至今有30幾年歷史。未到飯點,裏面就已經坐滿曬人,而且好多都係印度人添,睇嚟味道應該都幾正宗。

打開菜譜,原來呢度有單點同套餐,我同我個Friend兩個人各點咗份套餐,諗住可以分量小但食到不同嘅菜式。起初我以為套餐分量睇落去小小地,食完應該要加菜。點知道我都係高估咗我嘅實力,我地兩個人都食唔曬個餐,真浪費。 講實話,我試過咁多間印度餐廳,Woodlands嘅味道真係唔錯,性價比又高,而且環境又好,下次嚟尖沙咀搵朋友,Woodlands絕對係首選! 想食到正宗印度菜,選擇Woodlands 印度素食料理餐廳!

聯繫方式: 網址:https://www.woodlandshk.com » » 香港九龍尖沙咀麼地道62號永安廣場 UG16-17號鋪 電話: 2369 3718 | +85223661945 電郵 : reachus@vegconcepts.com »



點閱次數: 128


聯繫廣告張貼人: 
 
您的電郵地址: *
內容: *
附件:
如下檔案格式不接受: exe, com, bat, vbs, js, jar, scr, pif
最大文件大小: 200KB
驗證碼: *
請在框內輸入上面的驗證碼,不分大小寫
 

友好連結:證書夾台北|免費廣告刊登